dinsdag 13 december 2011

Kerst voor m'n poppen

Het lijkt misschien raar,
niet alleen wij maar ook mijn poppen moeten netjes zijn met de kerst!!!!

Ik ga beginnen met een dekentje op het ledikantje.
Lapjes bij elkaar gezocht, maat gemeten en op weg naar mijn ouders
             (daar zit ik iedere zondag)

Mijn moeder en ik hebben besloten om er een log cabin van te maken.
Na een hele zondagmiddag aan gewerkt te hebben is hij natuurlijk nog niet af,
dus neemt mijn moeder de taak op zich om het af te maken.
Als het klaar is en ik ga het bedje op halen heeft ze ook nog een matras hoes en 2 kussens gemaakt.

                                                                                       








           








Zo       Dat is deel 1

Volgende stap.
Zoals ik al zei            Mijn poppen moeten ook in het nieuw.
Van m'n schoonzus heb ik een poosje geleden een boek gehad met poppen kleertjes erin in de maat van m'n
Bella pop. Ik ga vooraf vast patronen uitraderen .
Op zondagmiddag gaan we knippen, meten, naaien en als het nog niet af is voor ik weer weg ga,
maakt zij het weer af.

En het resultaat mag er wezen.



                                         Dan is de volgende aan de beurt















Hier zijn ze samen.
                                         Dan de laatste van het stel




















En nu alle drie!!!!





Nu is de kamer inmiddels klaar voor de kerst en staan de poppen ook te pronken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten