zaterdag 26 november 2011

53 jaar getrouwd

Mijn ouders zijn 4 december 53 jaar getrouwd!!!!!
Dan is ook voor iedereen de vraag,
Wat geef je toch aan mensen die alles al hebben?
Na een paar dagen lopen piekeren en denken komt hier het antwoord,
ik ga een sneeuwpop zagen!

Mijn vriendin heeft een figuurzaag machine en dat maakt het wel zo makkelijk.
Eerst even oefenen want ik heb nog nooit achter zoiets gezeten.
Als het zover is begin ik met de sneeuwpop.......

Dan de onderdelen:
bomen, sjaal, hek, hoed rand, mouw rand,
neus, en jas boord.

en tot slot een plaatje waar alles op staat.








Als alles is uitgezaagd ga ik alles verven.
Hiernaast zien jullie hoe het ongeveer moet worden en heb ik het hek ook al aan elkaar geplakt, en het kleinste boompje staat achter het hek.

Zijn neus, hoed rand en mouw en jas boorden zitten op de plek waar ze horen.










Dan is het tijd om de sneeuwpop op het plaatje te zetten.
Ik gebruik daar hele sterke lijm voor en omdat de sneeuwpop uit hele dikke mdf is gezaagd,zet ik de sneeuwpop ook nog vast met een schroef.






Normaal gesproken heeft een sneeuwpop een bezem in zijn hand,
maar toen had een andere vriendin nog een geweldig idee.

Waarom geef je hem geen bord in z'n hand en doe je op dat bord schoolbord verf.

Zo gezegd zo gedaan.
Hier is dus het eindresultaat, en op het bord staat dus met krijt geschreven

GEFELICITEERD
AL 53 JAAR EEN PAAR.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten