woensdag 14 december 2011

kerstballen breien

En ja hoor........
Ook ik heb het kerstballen breien virus te pakken.
Het is zo leuk om te doen en het boek is geweldig.
Dat boek heb ik van Ellen en van haar moeder gekregen van de zomer en sinds die tijd zit ik te breien.
Hier zien jullie een paar ballen
            er zijn verschillende patroontjes te
             breien, die staan allemaal in het boek.
       
b.v. sneeuwpoppen, kerst klokken, harten,
kerstbomen, rendieren of gewoon in 1 kleur
er is van alles wel wat.




      
Je kan er voor kiezen om de ballen in de kerstboom te hangen,
maar ik heb er voor gekozen om ze aan een tak te hangen!!!

1 opmerking:

  1. zo die zijn mooi geworden.
    is jammer maar breien is niet echt mijn kunst.
    maar jij kan het echt heel goed hoor.

    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen