woensdag 21 december 2011

kerst sokjes

Kerst staat voor de deur.
Kaarten zijn geschreven en op de post gedaan.
Nu nog 1 ding te doen.
Mijn zoon Niels zit op korfbal en voor zijn ploeg haak ik kerst sokjes!!!
Veel werk is het niet maar wel leuk om te doen (misschien een leuk idee??)

Hier zien jullie een paar sokjes die klaar zijn.

Voor de meiden   (het zijn er 6 + 2 leidsters)
maak ik ze in de kleuren  groen-blauw- geel en roze.

Voor de jongens  ( dat zijn er 5)
maak ik ze in de kleuren groen- blauw- geel- rood.








Even alle sokjes aan een kerst tak hangen voor een foto
voor ik verder ga want er moeten natuurlijk ook nog
kaartjes aan.




Nu de kaartjes eraan hangen gaan ze in een bakje en op naar het korfballen om te trainen.
Als het trainen gedaan is deelt Niels ze uit en krijg ik een applaus van ALLE kinderen!!!!!!

1 opmerking:

  1. hoi anita.
    ik heb ze gezien hoor hahahaha
    ze zijn leuk.
    leuk idee.

    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen