woensdag 2 mei 2012

schoonzus 40 jaar

Ik weet het       ik weet het
een beetje erg laat!!!!
Mijn schoonzus Linda is 21 februari 40 geworden.


Snel toch om het nu op mijn blog te zetten??
Maar goed,
ze is 40 geworden ( klein feestje)
Nu had ik bedacht dat ik een taart van karton ging vouwen.







Hier zie je dus zo'n taartpunt als hij is uitgeknipt









 
Als het vouwen klaar is en de onderkant is vast gelijmd
(laat de achterkant open) 
Ziet de taartpunt er zo uit.









Dan vraag ik aan oma- opa-broers en aanhang of ze een taartpunt willen versieren er en eventueel een cadeau in te stoppen.










Onder een taart hoort ook een "onderlegger"
Die heb ik ook versiert









Vlak voor dat Linda binnen komt wandelen maak ik gauw een foto van de taart. Haar verjaardag wordt bij ons gehouden want Niels is een dag voor haar jarig dus vieren we twee verjaardagen op 1 dag.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten