zaterdag 12 mei 2012

moederdag

Kom ik gisteren thuis            en wat staat er??


Niels mocht eerder naar huis
(hij loopt stage bij bakker Korteweg)
Hij kreeg broodjes,appelflappen en koeken mee.

Maar        kijk eens wat daar achter staat.....
een bosje rozen!!!!!

Alvast voor moederdag            Lief toch!!!!












En nu ik......
Ik ben weer eens in de weer geweest met plastic canvas.
En het wordt een.....................................


                       MOLEN



Voorkant                                                     Zijkant






                           
                               

Achterkant

                           




                 
                                       
                                            Ik heb de molen de "witte kers"
                                            genoemd , naar allebei m'n ougies        



                                        Onder de molen nog karton en bloemetjes aan 2 kanten















En het eindresultaat mag er dacht ik best wezen!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten