vrijdag 21 juni 2013

Prinsemarij

Morgen is het dan zover,

Opening De Prinsemarij Tegelijk met het wijkfeest vindt de officiële opening plaats van De Prinsemarij waar wonen zorg en welzijn op een unieke manier samenkomen. Het nieuwe gebouw is verrezen op de locatie van het voormalige politiebureau en kleine details herinneren daar nog aan. Zo is de naam een klassiek woord voor politie en in de liftkoker zijn de bekende glazen ronde ramen verwerkt.

Vanaf 11.00 uur vindt de officiële opening plaats voor genodigden waarbij ook wethouder Harry Wagemakers aanwezig is. Vanaf 13.00 uur is De Prinsemarij open voor iedereen en vinden er op gezette tijden rondleidingen plaats. Tevens zijn er modeshows en demonstaties handwerken en haar versieren, knutselen met kinderen en verschillende zang- en dansoptredens door wijkbewoners en leerlingen van basisscholen in Nieuw Krispijn.
'Koning Sophia’ loopt om 13.15 uur voorop een Ganzenmars om daarna een cadeau namens de wijkbewoners te overhandigen als dank voor de opening van De Prinsemarij. Gezondheidscentrum De Prinsemarij is dan ook officieel geopend. De verschillende zorgaanbieders tonen hun praktijkruimtes waar bezoekers ook allerlei gezondheidstestjes kunnen ondergaan, zoals BMI-berekening, hand- en vingerknijpkrachtmeting en bloedsuikerbepaling. Tevens is er een hulpmiddelendemonstratie.

Ik moet om 9 uur bij Ria zijn om mijn spulletjes naar de Prinsemarij te brengen.
Het is de bedoeling dat ik laat zien hoe je met plastic canvas mooie "dingen" maakt.

Alles staat al in dozen klaar (en ik heb er best wel zin in)
Hier zien jullie wat ik zoal meeneem van plastic canvas.
      

                               
 
 
Willen jullie zien wat er nog meer staat??
Kom dan gezellig bij me kijken op de PRINSEMARIJ

   
 
 
 

          


      



 























 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten