vrijdag 29 maart 2013

Pasen

Bijna Pasen.....
Tijd om weer eens iets nieuws te maken.
Ik begin met een quilt.

Ik ben begonnen met een tekening van een paashaas te maken en daarna ben ik naar Ineke gegaan om me te helpen lapjes te snijden ( zij heeft een Fabric cutter)

Dan is het nog een kwestie van naaien naaien en nog eens naaien.





Dan moet er natuurlijk ook nog een paashaas gebreid worden,
Gelijk maar een "echtpaar" gedaan.







Zie ik een tijdschrift in de winkel met deze kip erop,
moest ik natuurlijk ook weer hebben.

Aan de voorkant en zijkanten van de kip zitten zakjes met theezakjes erin

En op haar rug zit haar kuikentje met een lepeltje in zijn vleugeltje.

 Zijn we er nog niet
Op zoek naar patroontjes op de computer kom ik deze tegen.
Met een beetje veranderingen en andere kleuren kom ik op deze schatjes uit!!!
 
Nu ga ik verder zoeken op de computer en...........
ja hoor          geweldig
Hiphaakwerk
Dat is een site waar je patroontjes koopt
dus.......gedaan
en dit is het resultaat
 
Ze hebben hem Dolf genoemd                                        
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten