woensdag 14 september 2011

Paulusplein

10 september
Vandaag is het dan zover        Braderie op het Paulusplein.
Heel de week heeft het geregend en geregend      wat zou het vandaag worden?
Dat antwoord zal ik eens snel geven       warm en heel broeierig       dus we mogen niet mopperen.
Niels moet om 8 uur korfballen dus die heb ik eerst naar het veld gebracht .
Om een uur of 8 ben ik op het Paulusplein.
Als om ong. half 10 de kraampjes staan ga ik m'n spullen neerzetten.








                                                  
                   




Naast mij staat Miranda die het zo te zien ook erg naar haar zin heeft.


Om 11 uur gaat het beginnen maar er is niet echt veel volk .
Dan komt mijn schoonzus Linda om me te komen helpen        gezellig!!!!
Niels verschijnt om half 12        hij heeft gewonnen!!!!    7-3                                        
Als er na de middag een podium wordt opgezet wordt het steeds drukker.
Er is ook van alles te doen       live optreden van zangers     clowns     schminken   
En langzaam aan komen ook de klanten bij onze kraampjes.
                     







In de tussentijd staan mijn handen niet stil en Linda helpt lekker met de verkoop.








Tot zover mijn verslag. Ik heb al met al lekker verkocht.
Misschien tot de volgende braderie,   het was een gezellige en warme dag!!!
Tot ziens en de groetjes.
                                                Anita.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten